Tanker

Du sier du ikke liker megser ned på meg når jeg går forbi

jeg vet ikke hvorfor

vet du selv? Eller har du tvil

Kjenner meg så ensom og forlatt

står i skyggen 

der du lot meg bli forlatt
Det kjennes så mørkt 

så kaldt

 

Du sitter selv inne i varmen

jeg undres hvordan det er

Følelsen av å bli elsket

for den man er
Jeg har aldri forstått 

hvordan man kan være så 

Kald og ikke føle

føle andres smerte

le av de andre 
Jeg synes ikke synd på meg 

selv

Jeg har lært å forstå

det er ikke meg

Men ikke alle kan forstå

  
Skrevet av Lisa Mari Egra

Legg igjen en kommentar

