En annen verden

FibroJonetta

Jeg sitter med følelsen av at verden ikke er klar for meg. Kan godt si jeg ikke er klar for verden og men det føles annerledes. Det savnet jeg har er vanskelig å forklare. Menneskeheten er blitt for passive tror jeg. Altså man sitter å tar de lette utveiene for å kunne kline det langt oppover facebook – men inni deg er ingen endring. Jeg er så utrolig streng med meg selv, på det faktum at jeg får det ikke bedre av ytre faktorer – jeg må ha det bra INNI meg. Jeg må føle og kjenne, tolke og erkjenne for å møte det jeg har lyst til.

«jeg ser alltid for meg at jeg er en hippie som sitter ute i en eng. Med skogholt tett på den ene siden og sjøen og fjellet på den andre. Det er varmt ute, men ikke stekende. Bare nok til at man…

View original post 438 more words

Legg igjen en kommentar

